søndag 3. juli 2011

Ny bruktrunde

På fredag fikk jeg med meg Christian på en bruktrunde, og gjett om vi gjorde noen funn!

 Alt dette fant vi i Halden! Trekassen har to rom og tøffe metallbånd-detaljer. Utenpå står det "Åmål".

 Flasken til venstre har en etikett der det står "white spirit, Oscar Renager, Svenskegaten 7 - Halden".

 Litt diverse kjøkkensaker.

 Gamle møbelbeslag, noen av de skal på den gamle kommoden jeg pusser opp.

Og til slutt, det beste kuppet av alle! Vi har snakket om å ha gamle rokkoko stoler til spisestoler, og tror du ikke vi kom over 6 stk på samme sted til en helt utrolig pris?! Men det aller beste er at de er nyrestaurerte, med helt nye fjærer og stopping, så det eneste jeg trenger å gjøre er å male og trekke om :)


Jeg var litt spent på om Christian ville like å gå i brukthandler, men det gikk overraskenede bra! O lykke! Han var faktisk ganske engasjert i de tingene vi skulle ha, og når han i tillegg fant 3 nye golfklubber, så har jeg kanskje en sjans til å få han med meg en annen gang også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar