torsdag 5. januar 2012

Foreløpig planløsning

Vi skal bygge et kataloghus, og de er jo ferdig tegnet med planløsning og det hele. Så ville jeg bare flytte på en vegg. Også ville jeg flytte en til. Også ville jeg speilvende 1.etasje, også trengte vi noen ekstra vinduer. Også var det i gang... Jeg har ikke tall på hvor magne ganger jeg har endret på planløsningen. Tror nesten ikke jeg kan telle så langt en gang. Men nå er jeg ferdig! Tror jeg...

Jeg har grovtegnet litt i RoomSketcher (et genialt gratis tegneprogram på nett!), og her er screenshots derfra, for vi har ikke gått til arkitekt for å få de endelige tegningene ennå.

1. etasje:

2. etasje: 

Innredet loft:
Sånn ser de foreløpige planene ut. I morgen skal vi til Flisekompaniet å få tegnet badene, og se på fliser, så det blir moro :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar